Garancia
Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak
megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi
importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a
terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén,
készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk
újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre
minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az
érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a
jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt
meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával
érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári
kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A cégünk által kiállított jótállási jegy
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt
elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a
cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki
intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása
mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2
hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt
esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása
rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból
fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek,
stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz
szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további
teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/
importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ
telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz
kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali
cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a
72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is
csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a
meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt
Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben
visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a
garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag
megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a
garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs
módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került
feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön
telefonon az ügyfélszolgálaton.